چگونه زمان خود را بهتر مدیریت کنیم؟[مدیریت زمان]

مدیریت زمان و نقش آن در بهره وری کارها

مدیریت زمان یکی از مهمترین مهارتهایی که نقش کلیدی در موفقیت دارد .

"موفقیت در مدیریت زمان وابسته به تشخیص کارهای مهم است "

مدیریت زمان بهترین راه برای مقابله با وظایف مزاحم و کوچک است که شما را عاصی می‌کنند. مشکل این وظایف کوچک مزاحم این است که هرکدام از آن‌ها، به‌تنهایی ممکن است به‌اندازه کافی بی‌اهمیت در نظر گرفته شوند که انجام‌دادن‌شان به تعویق بیفتد. با این حال، پس از مدتی، به میزان درخور توجهی می‌رسند و بخش بزرگی از انرژی ذهنی شما را تخلیه می‌کنند. راهبردی خوب برای بازگرداندن آن انرژی این است که مدیریت زمان داشته باشید و طی یک نوبت به همه آن‌ها بپردازید.

6 نکته برای داشتن مدیریت زمان در کارها

 

/ 0 نظر / 9 بازدید